Bodzip - 31-12-08 10:34 TPSA jest tak miła ....
Blokada serwerów IRC, ale np. nie wejdziesz na gimp.org . A tu chłopcy już działają
grizz - 31-12-08 11:01
Cytat:
Blokada serwerów IRC, ale np. nie wejdziesz na gimp.org . A tu chłopcy już działają
szaleja ostatnio oj szaleją :/ _______________________ (automatyczne scalenie)_____________________ acha! nasz kanał IRC działa!
Karol - 31-12-08 13:15
Odkąd Tepsa jest jedną z moich ex ;-) życie stało się prostsze i tańsze. Polecam każdemu, kto ma jakąkolwiek inną alternatywę. Mógłbym tu opisać kilka moich przygód z nią ale chyba nie miejsce na to, w dodatku nie czas przy Starym Roku ;-). Jak ktoś będzie zainteresowany napisze kiedyś kilka zdań żeby nie być gołosłownym...
dog_master - 31-12-08 13:53
LOL...
Tepsa to jest kpina jedna wielka, a to mnie tylko utwierdza w tym przekonaniu...
Od SIERPNIA do mnie wydzwaniają, żebym przedłużyła umowę, która mi się kończy... w styczniu...
I coś czuję, że nigdy więcej już mnie u siebie nie zobaczą...
epicure - 31-12-08 14:30
Pracowałem kiedyś w Telekompromitacji Polskiej S.A. - nigdy więcej! Nie chcę mieć z nimi nic do czynienia, w szczególności jako klient.
daghda - 31-12-08 15:07
Cytat:
LOL...
Tepsa to jest kpina jedna wielka, a to mnie tylko utwierdza w tym przekonaniu...
Od SIERPNIA do mnie wydzwaniają, żebym przedłużyła umowę, która mi się kończy... w styczniu...
I coś czuję, że nigdy więcej już mnie u siebie nie zobaczą...
Kochany "follow up" :-) Skąd ja to znam... :D
Cytat:
Pracowałem kiedyś w Telekompromitacji Polskiej S.A. - nigdy więcej! Nie chcę mieć z nimi nic do czynienia, w szczególności jako klient.
Hm, czyżby w Poznaniu przy ul. 23 Lutego? :-)
kojot3.0 - 31-12-08 15:24
Ja też czuje si e lepiej po rozstaniu z TP :)
Bodzip - 31-12-08 15:31
Od czasu jak mam Netię, mam zero problemów. Ale przy zmianie dostawcy TPSA potrafiła posunąć się do kłamstwa na piśmie - pisząc do Netii że nie rozwiązałem z nimi umowy, kiedy wypowiedzenie dostali trzy miesiące wcześniej.
zimny - 31-12-08 15:34
Cytat:
Pracowałem kiedyś w Telekompromitacji Polskiej S.A. - nigdy więcej! Nie chcę mieć z nimi nic do czynienia, w szczególności jako klient.
Nie przesadzaj epicure - zależy, w którym dziale. :grin: Koleś w tym roku chciał mnie zwerbować do działu .. no powiedzmy za niezłą forsę. Po różnej maści kalkulacjach zrezygnowałem. Ale szkoda. Choć i tak mieszkać i pracować w wawie- nie na moje nerwy.
Juz dawno zrezygnowałem z TPSA na rzecz Dialogu. Później zrezygnowałem z dialogu na rzecz Voip'a. I tak w sumie ostatnio załadowałem telefon za 25 zł 26.06.2008 mając na koncie jeszcze 5 zł.:grin: 42 zł abonamentu w TSPA czy też 35zł w dialogu to gadania na kilka godzin w VOIPie. Z TPSA na dzień dzisiejszy to polecam DSL (o ile są możliwości i warunki techniczne). A i tu potrafią nieźle narobić burdelu.
BTW Ale i TPSA daje tyłka. Kazałem znajomej napisać pismo do TPSA o odszkodowanie i teraz TPSA płaci za niewywiązanie się z umowy o pozytywne warunki techniczne - co miesiąc kwotę 1-miesięcznego abonamentu. Ci chcieli, aby ta zerwała umowę.:wink: Po co ?? Obiecali niech dotrzymają słowa.
snowboy - 31-12-08 15:40
nie ma co zakładać telefonu w TP, ja od ponad roku nie korzystam już z TP, wszyscy w rodzinie mamy komórki i jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niz telefon w TP - koszty spadły a zasięg jest wszędzie. Co do Neostrady to jest wielkie nieporozumienie, livebox się zwiesza, modem wi-fi czasem nie działa a Pani z infolinii zapyta się "Czy podłaczył Pan modem do USB?" - kpina? Człowiek tłumaczy, że na komputerach się zna o wiele lepiej od tej pustej konsultantki z TP a ona swoje... (tak było w przypadku mojej dziewczyny, gdy przestała jej dzialać neostrada, 2 tygodnie czekaliśmy na montera, który miał stwierdzić ze modem jest do nieczego - mimo, że fakt ten mozna było stwierdzić samemu).
Ogolnie TP myśli, że jako jeden z dwóch głównych operatorów stacjonarnych w Polsce moze kierować rynkiem co roku wychodzi jej to coraz gorzej i co roku płacą gigantyczne kary za swoją politykę...
daghda - 31-12-08 16:06
Cytat:
zrezygnowałem z dialogu na rzecz Voip'a.
Ten ostatni, to co to za operator...? :-P
zimny - 31-12-08 16:15
ipfon.pl
caymer - 31-12-08 16:48
Generalizujecie jak zawsze.
daghda - 31-12-08 16:55
Cytat:
ipfon.pl
To jakiś "wirtualny" operator... Nie, żebym się czepiał, ale VoIP to usługa a nie operator :-P
suchar - 31-12-08 16:55
Cytat:
Generalizujecie jak zawsze.
Słaby argument, bo koledzy i koleżanki piszą w większości o konkretnych przypadkach ;) A, że jest ich dużo... No cóż, to po prosto o czymś świadczy ;)
Szogo - 31-12-08 17:06
Mimo że mam sporo spostrzeżeń co do Tepsy to po latach tułaczek po innych firmach od stycznia wracam do nich bo doszedłem do wniosku że mają jedną z lepszych obsług klienta. Poza tym od dwóch lat współdzielę DSL z sąsiadem i choć tak naprawdę wyciąga 3Mb zamiast 4Mb to w 99,9% przypadków działa nie rozłącza się i można z niego korzystać.
caymer - 31-12-08 17:07
rozumiem, że jestem jedynym na forum zadowolonym klientem ;)
Szogo - 31-12-08 17:09
Cytat:
rozumiem, że jestem jedynym na forum zadowolonym klientem ;)
Ja nie narzekam.
zimny - 31-12-08 17:11
Cytat:
To jakiś "wirtualny" operator... Nie, żebym się czepiał, ale VoIP to usługa a nie operator :-P
Tak daghda, napisałem bezpośrednio usługę pomijając nazwę operatora - inotel. Jak napisałbym inotel, to miłego szukania na stronie.:-P
grizz - 31-12-08 17:17
Cytat:
rozumiem, że jestem jedynym na forum zadowolonym klientem ;)
Nie jedynym. Ja jestem tez zadowolony, bo cyrków nie miałem... i akurat nie korzystałem z tego co wyłączyli... nie zmienia to faktu, ze w kulki sobie lecą odcinając niektóre serwery bez przyczyn!
wujek.samo.h - 31-12-08 17:53
Muzyka łagodzi obyczaje... w Tym wypadku chyba nie;)
dog_master - 31-12-08 18:10
Cytat:
Generalizujecie jak zawsze.
Ja tam miałam duuużo z nimi przygód... Cóż... Wiadomo, że nie ma firm idealnych, ale są np. takie, które oferują kompetentną pomoc techniczną w więcej niż jednej potrzebie na sto i nie tylko w godzinach ok 8-15...
Z Liveboxa jestem zadowolona [jak przerywa, to cały internet, na Sagemie też ;) sam LB, choć głupi, to działa dobrze i zasięg też ma sporo lepszy niż to w necie piszą - prawie cały dom!].
KaarooL - 31-12-08 18:30
Mnie dobiega końca umowa na nartostradę. Telefony ichnich lasek nie pomogły - nie będę bulił za to badziewie przez kolejny rok... Neo ma jedną zaletę - dostępność usługi przez 99,9% czasu... Poza tym drogo a pingi to jakaś farsa, przynajmniej w moim rejonie.
qbic - 31-12-08 20:58
W PL każda siec to badziewie, mam UPC najdroższe łącze.. i co z tego jak w dzień wyciąga max 5-8 mbit (mam wykupione 20), w nocy może dobija do 19 mbit. Dzwonienie na infolinie to dramat 30 minut czekania aż ktoś się odezwie, a potem gość stwierdza ze modem ok... i w końcu wychodzi na to ze ich siec nie ma odpowiedniej pojemności. Skandal.
Bardzo milo wspominam internet w Szwecji gdzie wykupione 24 mbity (na przełomie 2006/7)...zawsze nimi były.
BTW, internet w UPC działał dobrze przez około miesiąc....
daghda - 31-12-08 21:18
Heh, UPC ČR jak na razie (od trzech lat) mnie nie zawodzi. Mam 4mbps i tyle wyciągam. Tutaj jest jakieś promo - wszystkim zmieniają opcję (nie cenę) z obecnej na 10 mbps w tej samej cenie (570 Kč). Wypas z zewn. IP.
qbic - 31-12-08 21:38
Cytat:
Heh, UPC ČR jak na razie (od trzech lat) mnie nie zawodzi. Mam 4mbps i tyle wyciągam. Tutaj jest jakieś promo - wszystkim zmieniają opcję (nie cenę) z obecnej na 10 mbps w tej samej cenie (570 Kč). Wypas z zewn. IP.
To poczekaj aż wszyscy zmienią na 10 :)
Daniello - 31-12-08 23:04
Eh o łączach w Polsce to lepie nie gadać...
Mam we Wrocku 2/0.5 Mbps z kom-netu za 69zł/mies :shock: Jeszcze z 2-3 lata temu działało pięknie, teraz widać, że się dławi wieczorami. No ale kogo to obchodzi.
Jak dzwonię to pół godziny melodyjka leci, a za telefon trzeba zapłacić.
sławekb - 01-01-09 14:27
Ja jestem z tych zadowolonych...ale dlatego że mam w rodzinie pracujących w tej firmie i korzystam z linii służbowej a firmy są inaczej traktowane przez TPSĘ
dzemski - 01-01-09 14:50
ja po pobycie w tepsie (NEO) i płaceniu kupy kasy za 1Mbit przesiadlem się na play w technologii 3G. Przez pewien czas były problemy, ale oni bardzo szybko rozwijają sieć i teraz już nie narzekam, za to mam 3x mniejszy rachunek. Mam wykupione 1Mbit/256kbit i mam: http://www.speedtest.net/result/382222453.png
qbic - 01-01-09 14:54
Wysokie pingi to klapa sieci UMTS/EDGE etc .... voip ledwo zipie.
Mirek54 - 01-01-09 15:24
Ja to nawet nie wiem jaka szybkosc jest u mnie.Jak cos z neta biore to idzie szybko,jak wysylam to tez.Tylko za duzo place chyba.
Kris_1 - 01-01-09 15:26
Tak sobie to czytam i widzę że macie problemy raczej "kosmetyczne". Spadek transferu, chwilowe przerwy, kontakt z infolinią, etc. to pikuś :) - Reklamacje i anulowanie odsetek za półroczne rachunki za nieistniejące usługi na nieistniejących łączach - przerabiał ktoś? - idę dalej: w rejonie gdzie mieszkam i pracuję - od 5 lat systematycznie od 1 do 3 razy w miesiącu złodzieje kradną kable; i to średnio odcinki 100 - 300m. Na położenie światłowodów nie mają kasy, za to na usuwanie awarii - mnóstwo. Znajomy wyliczył że za połowę tego mogli każdemu abonentowi pociągnąć indywidualny światłowód z centrali do domu. :roll: W pracy udało mi się zmienić operatora i teraz telefony i Internet mamy radiolinią z Warszawy. Zero problemów, nawet tych wspomnianych na początku wątku. W domu - po staremu, nie byłem w stanie zebrać 60 zdecydowanych klientów z okolic, bo dla takiego minimum Netia postawiłaby maszt dla Wi-max w moim rejonie, na razie wysokie drzewa (w zasadzie całe miasto w lesie) uniemożliwiają korzystanie z sąsiednich przekaźników (pomiar u mnie na dachu -80dB a zasięg użyteczny jest na poziomie -60dB). Pozostają więc kabelki leżące w ziemi będące własnością "wiodącego" operatora. Kabelki się zmieniają kilka razy w miesiącu, dochodzą nowe punkty połączeń, czasami czekam na kolejną kradzież bo może poprawią styki i modem zacznie się synchronizować normalnie. Netia, od której której biorę Internet jedzie po istniejących kablach i nie ma (lub nie chce mieć) żadnego wpływu na poprawę warunków. Dorobiłem się na razie backupu Internetu, ale tu bez większych szaleństw.
Przebije mnie ktoś?
PS. co do Voip'a - proponuję przyjrzeć się operatorom ze stajni Betamax. Od dwóch lat dzwonię za darmo (prawie) po całym świecie.
dzemski - 01-01-09 17:12
Cytat:
Wysokie pingi to klapa sieci UMTS/EDGE etc .... voip ledwo zipie.
Ja nie narzekam, skype chodzi sprawnie, TeamSpeak też :) na NEO miałem podobne pingi.
Gringo1984 - 01-01-09 22:42
Witam wszystkich Ja złego słowa powiedzieć na UPC nie dam:) jak mieszkałem w wałbrzychu to z 1Mb miałem Mb, teraz w Warszawie z 10Mb właśnie tyle wyciągam. nigdy nie miałem żadnych problemów z siecią, ani przerw w dostawie usług. a z TP wiadomo jak to jest. stary komunistyczny twór, który nie daje rady z konkurencją na rynku. a czy to wina bojaźliwych menagerów, czy przestarzałej sieci tego już nie rozstrzygniemy:)
snowboy - 01-01-09 23:29
ogolenie rzecz biorąc, każdy z Nas miał lepsze i gorsze przygody z operatorami sieci telefonicznych i internetowych i raczej trzeba będzie jeszcze trochę poczekać zanim wszystko zawsze będzie ok:)
A tak na marginesie, Ja słyszałem, że jak TP zakładało pierwsze telefony to w ziemie wkopywali druty owinięte tekturą (aby było taniej) i co niektórzy po takich kablach mają puszczoną dziś Neostradę, wiec wiadomo dlaczego są problemy...
J.Graph - 01-01-09 23:40
To i może ja sie poskarże :)
Mianowicie coś jest nie tak pomiędzy moim domem a centralą ... No i moge zapomnieć o necie szybszym niż 1mb/s :cry: Po prostu mimo że założyłbym sobie 6mb/s to i tak zasuwałoby z prędkością 1mb/s :roll:
Oczywiście problem tyczy sie nie tylko mojego domu a całej okolicy ... Czy mieszkam na zadupiu ?? Mamy marcpol i czasem nawet widać krowy w oddali na polu :-P a do Stolicy mam marne 20km :???:
kasprzyk - 02-01-09 08:20
Cytat:
Ja słyszałem, że jak TP zakładało pierwsze telefony to w ziemie wkopywali druty owinięte tekturą (aby było taniej) i co niektórzy po takich kablach mają puszczoną dziś Neostradę, wiec wiadomo dlaczego są problemy...
to nie ze względu na "taniość" tylko takie wtedy były technologie ;) pzdr
Gringo1984 - 02-01-09 08:46
Cytat:
To i może ja sie poskarże :)
Mianowicie coś jest nie tak pomiędzy moim domem a centralą ... No i moge zapomnieć o necie szybszym niż 1mb/s :cry: Po prostu mimo że założyłbym sobie 6mb/s to i tak zasuwałoby z prędkością 1mb/s :roll:
Oczywiście problem tyczy sie nie tylko mojego domu a całej okolicy ... Czy mieszkam na zadupiu ?? Mamy marcpol i czasem nawet widać krowy w oddali na polu :-P a do Stolicy mam marne 20km :???:
Wydaje mi się, że z domu do centralki pod którą jesteś podpięty jest dość daleko. Nie pamiętam dokładnie odległości jakie należy zachować, ale im dalej tym internet wolniejszy
zimny - 02-01-09 12:24
Cytat:
Wydaje mi się, że z domu do centralki pod którą jesteś podpięty jest dość daleko. Nie pamiętam dokładnie odległości jakie należy zachować, ale im dalej tym internet wolniejszy
Za ogólnie to rozpatrujecie. Czasem na dłuższych odległościach będą warunki spełnione o znacznie lepszych parametrach transmisji. Przede wszystkim zależy od zastosowanego standardu oraz medium transmisyjnego. Rodzaj kabla ma bardzo duży wpływ: kable parowe jak się okazało do celów transmisji danych okazały się lepsze aniżeli kable czwórkowe, które są lepsze ze względu chociażby na przesłuchy w transmisji pasma do 4kHz. Do tego dochodzi przede wszystkim wiek kabla, osłona zewnętrzna kabla, ilość muf na drodze i prawidłowość wykonania, kolizje z kablami energetycznymi zwłaszcza 6kV i powyżej. W dodatku swego czasu jak typowy elektryk rozszywał kable, to jemu było obojętne, jak poskręcał żyły. I tego właśnie odczuwamy skutki.
Harnas - 02-01-09 16:29
Ja nieopatrznie próbowałem zmienić Neostradę na Orange freedom (wiem, jedna banda, ale przynajmniej cena niższa i pakiet minut do komórki co miesiąc), bo mnie wkurzały idiotyczne promocje Tpsa i spowolnienie usługi w godzinach szczytu. No i wylądowałem bez netu. Teraz nawet bym chciał z powrotem te cholerną neostradę z TPSA, ale jak się okazuje na mojej wsi brak możliwości technicznych (brak wolnych portów, chyba na centrali w Żywcu i mają przydzielić "może w kwietniu, ale nie więcej niż 20 szt.") W dużym mieście, gdzie jest konkurencja i możliwości jest bez liku to Tepsa traci rynek, ale tam, gdzie konkurencja nie istnieje (bo nie ma 3g, nie ma wimax, nie ma kablówek, tylko jakieś badziewne radiówki) to nie nie opłaca im się?
BAQ - 02-01-09 16:29 :)
a ja nie narzekam na swojego operatora ;-)
Narzekanie na TP, to nie są skargi bezpodstawne, chociaż w każdej sieci są problemy techniczne, każda firma lepiej lub gorzej traktuje swoich klientów, szybciej lub dłużej czeka się za naprawą usterki czy awarii, to TEPSA swoimi debilnymi promocjami, polityką marketingową bije wszystkich na głowę.
Może podam dzisiejszy przykład - klientka przyszła dzisiaj do Nas po internet, przez wiele lat korzystała z usług TP - 69zł za 0,5Mb/s - ta sama prędkość w naszej sieci od dwóch lat kosztuje 35zł!! to skandal jak tp podchodzi do swoich stałych abonentów, dopóki ktoś się nie upomni, lub nie złoży rezygnacji, jest nabijany w butelkę tyle ile tylko się da. Kiedy podpiszę się z nimi umowę w jakiejś super promocji na dwa (kiedyś 3 lata) to my w tym czasie kilkakrotnie zwiększymy prędkość lub zmniejszymy cenę abonamentu. Najlepsze jeszcze jest to, że mamy nieporównywalnie mniejszą sieć od TP-sy, dużo mniejsze możliwości finansowe, korzystamy z ich infrastruktury telekomunikacyjnej płacąc bardzo duże dzierżawy miesięczne za każdy metr ich kanalizy teletechnicznej i jeszcze możemy być dużo tańsi od nich... - właśnie za takie działania firma TP ma opinię na jaką sama sobie zapracowała.
Pzdr
daghda - 02-01-09 17:40
Cytat:
a ja nie narzekam na swojego operatora ;-)
Amosicho - 02-01-09 19:00 http://amosicho.hopto.org/inne/ekran.png Ja tam generalnie nie narzekam na TPSA - jeśli chodzi o sekcję biznesową. Kiedyś uszkodził się modem DSL-a - w ciągu 2 godzin był monter z nowym. Poleciały IDSN-y - po godzinie wszystko działało. Teraz mam FR 2 MB i jestem z tego łącza bardzo zadowolony. Przede wszystkim zniknęły lagi związane z zapychaniem uploadu. A i Pani na infolinii była bardzo pomocna, kiedy miałem wypełnić formularz ripe - szczególnie w części przydzielonych IP ;)
Amosicho - 03-01-09 00:10
O ile sobie dobrze przypominam, kilka lat temu "Jedynie Słuszna Sieć IRC" wycięła użytkownikom Neostrady numer w postaci braku możliwości OP-owania, tylko dlatego, że używali Neostrady. Później zmienili zdanie i przy pomocy ident-a można było dostać OP-a na kanale. Nie mam nic przeciwko takim posunięciom, każdy OPER robi jak chce. Mimo wszystko uważam, że stawianie tysięcy bot-ów na kanałach za bezsens. Są services, które w prosty sposób załatwiają porządek na kanale. Tak się składa, że od wielu lat mam postawiony własny serwer irc - Unreal z serwiskami i naprawdę nie ma żadnych problemów. Oczywiście mam bot-a na kanale, ale wyłącznie w celach rozrywkowych - z modułem megahal. Nie bardzo wiem kto i po co wywołał tą panikę z serwerami irc. W końcu działają.
jolly - 08-01-09 14:34
Ponieważ wątek podążył w kierunku problemów z TPSA pozwolę sobie tu opisać mój problem, z którym w żaden sposób nie mogę sobie poradzić. A co gorsza wydzwaniam na infolinię, gdzie siedzący tam ludzie też nie są w stanie mi pomóc. Mam neostradę, korzystam z liveboxa. Do laptopa mam podłączone wifi i tu korzystam z internetu bezprzewodowo, drugi komputer stacjonarny jest na kablu podłączony do tegoż liveboxa. Od poniedziałku mam ciągłe przerwy w połączeniu z internetem. Objawia się to tak, że diody na liveboxie świecą się prawidłowo, a połączenia nie ma. Muszę liveboxa odłączyć od prądu, podłączyć ponownie, nawiązuje się połaczenie. Połączenie mam 5, 10, nieraz 30 minut, potem mnie znów rozłącza i tak na okrągło już trzeci dzień. Problem występuje tylko w ciągu dnia. Gdzieś od godziny 18.00 jest wszystko w porządku, połączenie jest bez żadnych zakłóceń. Dzwonię na infolinię, dziś już pięć razy, gdzie mi mówią, że oni widzą u siebie, że mam połączenie:shock:. Ja im, że nie mam połączenia. Restartujemy liveboxa po raz milion pięćdziesiąty do ustawień fabrycznych. Działa 5 minut i zrywa połączenie. Dziś pani powiedziała mi, żebym komputer sobie przeskanowała antywirusem, bo to wirusy mnie rozłączają i jest to problem komputera, a nie ich. I tak od poniedziałku. Jeden konsultant wymyśli wirusy, drugi, że antywirus pewnie zawiesza mi wifi. Kolejny wymyślił, że mam różnice w napięciu prądu. Czy może ktoś miał podobny problem? a może wiecie, z czego to może wynikać? Dodam jeszcze, że ok.20 listopada miałam podobną trzydniówkę. Od tamtej pory neostrada działała bezproblemowo aż do poniedziałku.
salvadhor - 08-01-09 14:44
Cytat:
Od poniedziałku mam ciągłe przerwy w połączeniu z internetem. Objawia się to tak, że diody na liveboxie świecą się prawidłowo, a połączenia nie ma. Muszę liveboxa odłączyć od prądu, podłączyć ponownie, nawiązuje się połaczenie. Połączenie mam 5, 10, nieraz 30 minut, potem mnie znów rozłącza i tak na okrągło już trzeci dzień. Problem występuje tylko w ciągu dnia.
Słaba jakość kabli centrala-abonent (tłumienie, szumy), lub za mocny internet jak na taką jakość kabli, lub coś robią przy swoich szafach, bądź robili przy szafach, gdzieś coś na łączówkach poruszyli i się skiepściło.
Możesz spróbować innego Liveboxa wpiąć, ale bez dokładnego zmierzenia poziomu sygnału na kablach, to czysto studenckie gdybania będą.
Uderzaj na BlueLine, zgłoś problem z jakością połączenia, wynikający z zaniżonych parametrów eksploatacyjnych linii, rzuć hasłem o tłumienności i szumach. Niech fachmani zmierzą lub sprawdzą ci parametry linii. Wtedy można dalej gdybać.
jolly - 08-01-09 14:49
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Może to ich zmusi do jakiegoś działania, bo za każdym razem czepiają się albo komputera albo każą livebox restartować. A to akurat mogę zrobić bez ich pomocy.
kasprzyk - 08-01-09 14:54
skoro oni upierają się przy swoim, zrób ważną rzecz - o ile masz możliwość - podstaw inny komputer, pożycz laptopa - wtedy możesz uderzyć do nich ostro!
są wirusy, programy które blokują połączenie z internetem - akurat w mojej sieci był taki okres, kiedy było dużo takich usterek, wystarczyło zresetować modem, żeby na następne kilka minut wszystko chodziło dobrze. Żadne programy antywirusowe nie znajdowały wirusów - jedynym, rozwiązaniem był format komputera, aktualizacja systemu i dopiero problem się kończył.
pzdr
Huco - 08-01-09 15:08
Ja też miałem takie problemy przy neo 1 Mb. Ok 5, 10 min jest połączenie i padka. Parametry łacza dobre, spełniają zalecenia dla 6 MB. Problemem okazał sie livebox, szajs jakich mało. Zmieniłem na router Linksysa i skończyły się problemy. Trzyma łącze nawet miesiąc. Teraz mam netię po lini Tepsy i też bez problemów. Jak masz możliwość, spróbuj podpiąć inny sprzęt może będzie lepiej. Pzdr.