Piotrowe fotki.

Piotrowe fotki.

Piotrowe fotki.





Piotr Grześ - 30-03-08 18:32
Piotrowe fotki.
  Jako, że wielu kolegów założyło swoje wątki i widzę, że im bardzo dobrze idzie :D , postanowiłem uczynić podobnie. Zapraszam do odwiedzania wątku "Piotrowe fotki"
Na początek - kowalik w dziupli.
1.
http://img442.imageshack.us/img442/4603/dziuplaps8.jpg




rocco - 30-03-08 19:37
Ładnie :)
Moze skadrowalbym troszkę ciaśniej i ciut pobawił się suwaczkami ale tak też bardzo mi się podoba.



Ggrzesiek - 30-03-08 19:55
Witam

Fantastyczne, gratuluję. Kadrowanie absolutnie mi nie przeszkadza, za to jestem pełen uznania, jeśli chodzi o sytuację.
Możesz napisać kilka słów, o tym jak powstało to zdjęcie? Podchody, szczegóły techniczne itp. Będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam



Piotr Grześ - 30-03-08 20:39
W zasadzie zdjęcie powstało w sposób dość przypadkowy. Przechadzałem się nad rzeką i dostrzegłem jakiś szczególny ruch, przy drzewie. Przygotowałem aparat, statyw i ostrożnie podchodziłem. Początkowo się spłoszył, ale po chwili powrócił i rozpoczął swoją robotę nic sobie ze mnie nie robiąc. Zbliżyłem się na maksymalną możliwą odległość i "cykałem" go jak chciałem. Mam mnóstwo ciekawych fotek.
Pozdrawiam




Piotr Grześ - 30-03-08 20:52
Wstawię zatem jeszcze jedno zdjęcie.
2.

http://img507.imageshack.us/img507/1326/kowalikps5.jpg



Karol - 30-03-08 21:10
No pięknie się zaczęło - pierwszymi zdjęciami wysoko ustawiłeś poprzeczkę, fota nr 2 - fantastyczna! Już widzę, że chętnie będę tu zaglądać jak tylko będą nowe foty...

Napisz coś o technice - jakim szkiełkiem i jaki to wycinek kadru. Chciałem podglądnąć exifa ale dowiedziałem się tylko, że obrabiane w Gimpie...



Piotr Grześ - 30-03-08 21:13
ktotek - szkło to ZD 50-200. Zdjęcie niezbyt mocno kadrowane, bo ptaszyna dopuściła mnie dość blisko. Statyw i IS, ale robiłem i z ręki. Stabilizacja w E-3 naprawdę znakomicie się spisuje. Robione w RAW, ale jak mam to obrabiać w Olympus Master2, to mi się odechciewa. Chyba będę musiał odżałować jakiś grosz na Oly Studio :D



grizz - 30-03-08 21:37
Ładnie :)



rocco - 30-03-08 22:09
Pierwsze było ładne, drugie dla mnie, rewelacja :)
No to tzreba o 50-200 myśleć...



bufetowa - 30-03-08 23:00
Śliczny... Na drugim pięknie pokazana ptaszyna. Na pierwszym bardzo podoba mi się sama sytuacja - niebanalny kadr, ładnie skomponowany. Dla mnie rewelka. Czy nie lepszy byłby minimalnie przyciemniony?



Mysikrolik - 30-03-08 23:02
Super kowaliki Piotrku :D



suchar - 30-03-08 23:10
Oba świetne! Bardzo mi leży kompozycja, a w pierwszy niebanalność. Naprawdę dobre. Nowy sprzęt Ci służy odpowiedni, widać po zdjęciach ;) Swoją drogą ładny zestaw masz w podpisie ;) Pokaż więcej! :)
Pzdr



kasprzyk - 30-03-08 23:17
Cytat:
....Robione w RAW, ale jak mam to obrabiać w Olympus Master2, to mi się odechciewa. Chyba będę musiał odżałować jakiś grosz na Oly Studio :D Masz na myśli "mulenie" czy po prostu inne funkcje? Bo jak to pierwsze, to prędkość jest taka sama :cry: - bynajmniej u mnie.

Piękne fotki, miałeś szczęście, dzisiaj złaziłem po lesie i przy jeziorze jakieś dwie godziny i nic, zresztą to już drugie czy trzecie wyjście, jeszcze kilka takich nieudanych i będzie załamka :)

pzdr



magnum - 31-03-08 07:16
Pierwsza bardzo ładna , ale druga to mnie powaliła, piekna, z jakiej odleglości zrobiłeś tą fotkę? musiało być bardzo blisko 4-5m?



Piotr Grześ - 31-03-08 08:38
kasprzyk - właśnie to mulenie, czas cenny jest - ile fotek można by cyknąć :D , magnum - właśnie ok. 4 m.
Serdecznie dziękuję za oceny.



Piotr Grześ - 31-03-08 21:23
Kolejna fota z testowania E-3 i ZD 50-200
3.
http://img219.imageshack.us/img219/2889/qad1ic4.jpg
4.
http://img119.imageshack.us/img119/5416/qadto2.jpg



kowal73 - 31-03-08 22:37
Kowalki wyśmienity kolory ostrość wszystko ekspozycja doskonałe krosowe bardzo dobre zdjęcie nr 3 po prostu aż z pana kipi adrenalina ;)



Piotr Grześ - 07-04-08 22:44
A teraz krajobrazowo - złoty świt.
5.
http://img217.imageshack.us/img217/6554/p4070616kk4.jpg



rocco - 08-04-08 07:56
Mimo przepału na niebie, doskonale.
Piękna, ciepła tonacja, płynne złoto :)



czmielek - 08-04-08 08:18
Bardzo fajny krajobraz i świetna obróbka po... Gratulacje



kowal73 - 08-04-08 10:09
fantastyczna, super kolory, idealna na dzisiejszą pogodę aż się lepiej poczułem i proszę o więcej.



Piotr Grześ - 12-04-08 21:49
Specjalnie dla Rafała Czarnego, z miejsca, gdzie nie doszło do naszego spotkania. Tytuł fotki - "Nowohucki wiosenny wagarowicz - przy Nowohuckim Centrum Kultury" - uff długi tytuł.
6
http://img90.imageshack.us/img90/4340/wagaryza6.jpg



Rafał Czarny - 12-04-08 22:11
A może to nie wagarowicz, tylko prymus zwolniony wcześniej z zajęć, bo napisał bezbłędnie test? :wink:

Fajna fota. Ja bym jednak tak ją przyciął:

http://www.marekhlasko.republika.pl/..._wagaryza6.jpg



Piotr Grześ - 12-04-08 22:14
Zgadzam się w całej rozciągłości i szerokości przycięcia, i nawet ramki akceptuję. Pozdrawiam.



sisman - 12-04-08 22:20
a nie mówiłem



Piotr Grześ - 12-04-08 22:22
Ale nie w kwestii kadrowania, a zresztą z rozpaczy po nie spotkaniu z Rafałem, chyba lekko tego...noo, byłeś!
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
Dzisiaj rano szpaczek "upolowany" - do oceny.
7.
http://img225.imageshack.us/img225/8521/szpak1nl0.jpg
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
Szpak mi wskoczył we wczorajszy wątek, więc może wiewiórka wskoczy właściwie.
8.
http://img91.imageshack.us/img91/8016/wiewir1jg9.jpg



sisman - 13-04-08 18:46
w kwestyji kadrowania jeśli to do mła - fakt ...byłem, nie powiem ..., ale zdania nie zmieniłem



rocco - 13-04-08 19:27
Oba kadry bardzo udane, nie wiem, który bardziej mi się podoba :)
To 50-200? Nie ma exif...



Piotr Grześ - 13-04-08 19:28
Tak, ***** - 50-200. Bardzo go polubiłem.



rocco - 13-04-08 19:31
Cytat:
Tak, ***** - 50-200. Bardzo go polubiłem. Ja myślę ;)
Spotkałem sie nawet z opinią, że to najlepszy zoom jaki zaprojektowano do cyfrówki :)
Tylko ciężki trochę, z ręki nawet nie próbuję.



Piotr Grześ - 13-04-08 19:50
A ja "walę" z ręki jak trzeba, oczywiście z IS.
Kolejna fota
9.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



Sebaa - 13-04-08 20:41
Cytat:
A ja "walę" z ręki jak trzeba, oczywiście z IS. W końcu nie jesteś chuderlakiem to i dajesz radę :)

Wiewiór i motoparalotniarze bardzo mi się podobają...



Ggrzesiek - 13-04-08 21:25
Ostatnie zdjęcia bardzo fajne (szpaczek, ostry jak brzytwa). Co do "graffiti" to przychylam się do "cięcia" Rafała.

Pozdrawiam



Piotr Grześ - 13-04-08 21:26
Dziękuję za komentarze.
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
Kolejna fota.
10.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> i ten sam osobnik w innej pozie
11.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



kasprzyk - 13-04-08 22:32
:roll:

bardzo pierwsza klasa! jak to mój sąsiad mawiał
pzdr



Plumek - 14-04-08 06:05
A co to za osobniki?:roll: Fajne...

Też ostatnio spodobało mi się wypatrywanie ptaków :) Tylko nie wiedziałam, że znam tylko sikorkę, wróbla, gawrona i srokę ;) Teraz już wiem, jak wyglada kowalik czy sójka i nadspodziewanie dużo ich widuję :) Gporzej z dopadnięciem ich aparatem...



Wiejo - 14-04-08 07:13
6- specyficzny klimat kolorów w tym miejscu bardzo ożywia zdjęcie przekomponowanie przez Rafała spowodowało przesuniecie chłopaka w okolice mocnego punktu i zdjęcie zyskało na wymowie,
7- szpaczek bardzo przyjemny oddany w najdrobniejszych szczegółach,
8- wiewiórka w swoim naturalnym środowisku też się podoba,
9- motolotniarze gdzie świetnie uchwyciłeś linki pomiędzy czaszą a koszem i one oddają świetnie klimat lotu,
10 i 11- sympatycznie skadrowanie i przedstawione.



rocco - 14-04-08 07:21
Motolotniarze są super.
Pięknie skadrowane i świetnie widoczna pajęczynka linek :)



kowal73 - 15-04-08 14:12
Fantastyczne! Piotrze proszę odpuść sobie wstawianie zdjęć bo jeszcze parę to będę zmuszony zakupić 50-200 i e3 a moja 330 ma jeszcze rok gwarancji

Motolotnie rewelacja

jak bym potrafił to bym Ci za wątek reputacje podniósł albo coś coby Ci się diody zapalały pod avatarem miałbyś kolorowo :)



Rafał Czarny - 15-04-08 14:22
Motolotnie super. Gdyby ten w oddali wychylił się w prawą stronę, to wypełniłby genialnie kadr. Ale jest git.

Ptaszki miłe.



Piotr Grześ - 15-04-08 22:23
A teraz coś z przyrody - ZD 50 w akcji. Wiosna się spóźnia, to tak na marginesie:)
10
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



cra3y - 15-04-08 22:26
zagryze! paralotnie, nie motolotnie

motolotnia to np cos takiego:
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



Piotr Grześ - 15-04-08 22:27
A czy ja o ty pisałem? Zanim zagryziesz poczytaj kto paralotnie nazwał motolotniami!



cra3y - 15-04-08 22:28
nie Ciebie, ale tych, co też pewnie na auto wołaja autobus ;-)

PS: motolotnia ma skrzydlo o konstrukcji usztywnianej za pomoca rurek, prętów itp. Paralotnia to konstrukcja samonośna, usztywniana tylko cisnieniem panujacym w skrzydle (pneumatycznie przez napierajace powietrze, ktore wlatuje poprzez wloty umieszczone na krawedzi natarcia)



Piotr Grześ - 15-04-08 22:44
Dla nie znających różnic między paralotnią a, a motolotnią wstawiam kaleczne zdjęcie motolotni. I proszę od dzisiaj nie mylić paralotni z motolotnią:)
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> _______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
No i wątek mi się popierdzielił poprzez moto-para lotnie:)



Piotr Grześ - 19-04-08 22:52
Czas na coś nowego. Zatem nowa fotka z Jaguarami z roli głównej.
11.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> Szkoda, że nie założyłem polara, ale nie miałem pod ręką:)



Karol - 19-04-08 23:35
Piotrze - zmieniłeś auto? Widzę, że nie tylko aparaty kupujesz dobrych firm... Fajna fota...



Piotr Grześ - 19-04-08 23:43
A gdzie tam! Skóra mnie by w d.. parzyła, nie nawykłem do takich. Podglądałem ino zainteresowanie ludu polskiego, do brytyjskiej jakości:)



Piotr Grześ - 27-04-08 10:59
Wrzucam kolejne foty. Z dzisiejszego poranka. Testowałem E-3 z ZD 70-300. Wydaje mi się, że daje radę:)
12.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 13.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 14.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



Piotr Grześ - 03-05-08 18:43
Kolejne fotki.
15.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 16.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 17
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



Rafał Czarny - 03-05-08 18:46
Piękne kolory na tej focie z autami, piękne światło. Kombinowałeś coś w PSie, czy prosto z aparatu?

Na temat ptaszków się nie wypowiadam, bo się nie znam.

Fota z motolotnią bardzo fajna.



Piotr Grześ - 03-05-08 19:07
Rafał, nic w PS nie kombinowałem, bo nie mam i się nie znam, Jaguary, mają ładny:) lakier.



Mysikrolik - 03-05-08 19:10
Śpiewająca zięba też z 70-300? :grin:



Piotr Grześ - 03-05-08 19:47
Aniu, nie, ostatnie z ZD 50-200.



Igorra - 03-05-08 20:11
Spoko
  Jak dla mnie bardzo ładne i interesujące fotki. Pozdrawiam



rocco - 03-05-08 21:12
Cytat:
Aniu, nie, ostatnie z ZD 50-200. Piękne kadry, Piotrze, Twoje fotki są coraz ciekawsze :)
Mam pytanie, czy tym szkiełkiem robisz cos "z ręki"?



Piotr Grześ - 03-05-08 21:17
*****, właśnie, wczesnym świtem, wszystko z reki. Muszę przyznać, że stabilizacja sprawdza się znakomicie. A przecie wiesz, że już wiekowy jestem, i ręka już nie ta.



Mysikrolik - 03-05-08 21:18
Cytat:
Aniu, nie, ostatnie z ZD 50-200. Tak właśnie myślałam, ale miałam cichą nadzieję... :wink:



Piotr Grześ - 03-05-08 21:20
No, niestety sam się przekonuję, że coś, za coś.



kowal73 - 06-05-08 12:34
Dziękuję koledze! Pięknie dziękuję tak sobie myślałem o budżetowym tele ale kolega skutecznie to z głowy wybija!!!



Piotr Grześ - 18-05-08 18:48
Jako, że kilka dni spędziłem w Istambule, pragnę pokazać kilka ulicznych fotek. Zachęcam do komentowania.
18.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 19.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 20.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 21.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 22.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 23.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>
Może za dużo tych fotek, ale cóż, może kogoś zainteresują.



a_wykrota - 18-05-08 18:54
18. Jak dla mnie bardzo ciekawie - tylko tak bym dał kontrast większy
19. super GO
20. również fajne go i bokeh ale nie rozumiem przesłania zdjęcia - jakieś było?
21.super kontrastuje się ta matka z dzieckiem z tą reklamą - klarowny przekaz...
22. hmmmm (???)
23. jakoś nie widzi mi się centralny kadr ... pokazał bym tą dziewczynkę bardziej po lewej stronie
Ogólnie - ciekawy reportaż - przede wszystkim dobry technicznie i z pomysłem;) :wink:



Piotr Grześ - 18-05-08 18:58
wykrecik - dzięki za uwagi. Co do 20. spodobała mi się gra światła na ramieniu i tatuaż.



a_wykrota - 18-05-08 19:08
No problem:)
Rzeczywiście gra światła jest fajna... Dobrze prawisz;)



Piotr Grześ - 18-05-08 21:01
Dorzucę jeszcze jedną fotkę z Istambułu. Tym razem ostatniego Genseka byłego CCCP.
24.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



kowal73 - 18-05-08 21:04
piękne kolory, którym obiektywem robione? (pewnie 40-150 nie podpoiłeś w ogóle ;) )



Piotr Grześ - 18-05-08 21:06
A tak, Gensek 40-150 - nie ma siły nie pozbędę się tego szkła. Poprzednie ZD 50 i 14-54.



kowal73 - 18-05-08 21:13
ale po co ze stopki widać że masz spore braki a ty chcesz się pozbywać :)) brakuje Ci podstaw tj. 14-42 i 40-150 nowego typu ;)



Piotr Grześ - 18-05-08 21:16
Cytat:
ale po co ze stopki widać że masz spore braki a ty chcesz się pozbywać :)) brakuje Ci podstaw tj. 14-42 i 40-150 nowego typu ;) W rzeczy samej, ale już tego nie udźwignę:)



kowal73 - 18-05-08 21:39
ale ... 9-18 w Istambule by się przydał



Piotr Grześ - 18-05-08 21:49
Nic jeszcze o nim nie wiem, wczoraj wróciłem, a tu jakieś nowości!



Kaz de Wro - 19-05-08 21:00
Podobają mi się 18. i 23. fotka. Pierwsza wymowna i piękna swoim przekazem. Mam wrażenie jaky starszy miał protezy. 23. niby nic szczególnego, ale widok dziecka pogodzonego z tą kratą jest "wielki". Pozostałe też niezłe.



Piotr Grześ - 25-05-08 21:37
Wstawiam dwa portrety w warunkach domowych uczynione. Wiem, że tło nie takie, ale chodzi mi o kilka Waszych zdań na temat fotografowania sióstr w takim układzie. Jaką GO zastosować, od starszej do młodszej, czy odwrotnie, a może obydwie powinny być ostre?
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>
Uciekam na moment od numeracji swoich fotek, bo nie traktuję ich wątkowo, ale proszę o porady warsztatowe.



rocco - 25-05-08 21:53
Pięknie :)
Nie znam sie na poprtretach ale mi sie podobają.
Oba, chociaż pierwszy bardziej.



Piotr Grześ - 25-05-08 21:54
*****, na Ciebie można liczyć, dziękuję.



kowal73 - 25-05-08 22:19
Świetne światło wprowadza domowy klimat :) super zabawa go. Bardziej podoba mi się drugie dlatego że staromodnie wolę na zdjęciach osoby na pierwszym planie ostre. jakie szkiełko?



Piotr Grześ - 25-05-08 22:23
ZD-50. To jest to czego jeszcze do końca nie opanowałem, dlatego moje wątpliwości. Ale widzę, że to jest szkło, które warto mieć!!



wujek.samo.h - 25-05-08 23:45
Zastanawiam się co by było gdyby pierwszy/drugi plan był jeszcze bardziej rozmyty... Może wyszło by coś z tego całkiem fajnego. Drugie jako że jest bardziej "klasyczne" jest łatwiejsze w odbiorze. Ale ostrość pierwszego też jest ok - szanuję i popieram eksperymenty.



Piotr Grześ - 25-05-08 23:52
Dzięki. Właśnie przed takim dylematem stanąłem. Jak wydobyć urodę obydwu dziewczyn nie urażając żadnej? ZD 50 ma wiele możliwości, muszę poeksperymentować, tylko modelki niecierpliwe:)



wujek.samo.h - 26-05-08 00:01
Ostatnio przesadzam z efektami komputerowymi (uzależnienie?) i zastanawiam się co by wyszło gdyby rozmazać obraz w PS - potem historycznym pędzlem wydobyć to co ma być ostre. Walnąć grube ziarno. Pobawić się z barwami - zmatować, nasycić, przerobić na W-B, zostawić tylko czerwony, sci-fi... Wszystko naraz!! A potem jeszcze zrenderować na PS (by światło z góry padało) ;);)



Igorra - 26-05-08 00:02
No fajnie, fajnie, ciekawy pomysł ale będzie super jak "wykombinujesz nie urazić żadnej" ;)



Piotr Grześ - 26-05-08 00:04
wujek.samo.h, dzizas, nie wiem o czym mówisz, to musi być straszne!!



wujek.samo.h - 26-05-08 00:50
Zdjęcia robię dla zabawy. A rozbiór zdjęcia w "na części pierwsze" to niezła zabawa.Jak chcesz mogę zremiksować Twoją fotkę tak by można było o tym powiedzieć przegięte;)



Piotr Grześ - 26-05-08 06:44
Jeśli chcesz, bardzo proszę.



sisman - 26-05-08 07:08
zdecydowanie 25 (pierwszy), w 26 pierwsza z postaci zepsuła efekt portretu (trzeba by ją bardziej "ułaskawić" - nie chciała współpracować?).
wujek.samo.h - te zdjęcia są zbyt małe by się HDR'kiem i innymi efektami pobawić



Rafał Czarny - 26-05-08 07:15
21 i 23 wymiatają. Świetne strzały.



bufetowa - 26-05-08 08:44
Ze Stambułu - za Rafałem - najbardziej 21. i 23.
Ogólne wyrazy uznania za ptaszory.
A co do sióstr - jeśli chciałbyś skupić się na obu, oczywiste jest, że obie powinny być ostre. Bardzo ładne portrety i zabawa z GO, może najłatwiej wybrnąć tak: zrobić jedno wspólne zdjęcie obejmujące ostrością obie (i dać do albumu rodzinnego), i potem po jednym dla każdej siostry, na każdym wyeksponowana ta, dla której jest zdjęcie :)



Karol - 26-05-08 08:51
20, 21 wymiatają, reszta też OK, fajnie, że ZD 50 się przydał ;-)



Piotr Grześ - 22-06-08 17:59
Dawno nic nie wstawiałem, ale wczoraj miałem okazję polatać ultralekkim samolocikiem i doznania były niesamowite. Prezentuję zdjęcia samolotu i dwie fotki wykonane z góry.
25.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 26.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 27.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



Daniello - 22-06-08 19:39
Widzę góry:) Nad jakimi terenami latałeś ?



Piotr Grześ - 22-06-08 22:45
Okolice Nowego Sącza, konkretnie Tęgoborze.



Piotr Grześ - 21-07-08 22:35
Dawno w moim wątku nic ie wstawiałem, w związku z tym próby nocnych zdjęć Opola. Proszę o oceny i sugestie, bo to pierwsze w ten sposób robione.
28.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>
29.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



helmuth - 22-07-08 17:46
Kiepsko, ale "nie od razu Kraków zbudowano" :D
Teraz do rzeczy- oba mają te same błędy:
1. krzywe (lecą w lewo)
2. robione chyba za późno, kiedy niebo już ciemne a wpływ świateł lamp już jest za duży. Trudno wtedy ustawić właściwt czas, łatwo o przepały.
3. zbyt wiele na raz usiłujesz pokazać:
w 28 domy po lewej można sobie darować, skupić się na stopniu wodnym i budynkach za nim
w 29 nie da się pokazać jednocześnie mostu, drzewa nad wodą, budynku za nim i kościoła( zasłoniętego przez nieciekawy budynek). Trzeba z czegoś zrezygnować albo próbować z innego ujęcia
Próbuj dalej, w końcu "trening czyni mistrza" :)



Piotr Grześ - 20-08-08 22:24
Dawno nic nie wstawiałem, więc dodaję kolejne dwie fotki do wątku.
30.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 31.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



kasprzyk - 20-08-08 22:38
ładne, najbardziej ostatnie
pzdr



wanilia - 20-08-08 22:42
Ptaszki w twoim wydaniu są boooskie, wiewióreczka ma fajny wyraz... pyszczka, niebieskie kwiatki- bardzo mi się podobają!!!
Zajrzałam na początek wątku a tam takie frykasy:wink:



Karol - 20-08-08 23:02
Obie ostatnie fotki bardzo mi się podobają - bardziej pierwsza z lekkim zastrzeżeniem kolorystycznym o czym pisałem w galerii więc nie będę się powtarzał. Fota ma jednak dobry kadr, świetny motyw i przede wszystkim klimat - coraz trudniej o takie widoki niestety. Acha - fota ma jeszcze jedną bardzo dużą wadę - że to ja jej nie zrobiłem ;-). Jak masz jakieś takie wiejskie klimaty to chętnie bym zobaczył...



Mysikrolik - 20-08-08 23:50
30 i 31 świetne :grin:



rocco - 21-08-08 05:31
Piękne światełko na obydwóch.
Podobaja mi się, pierwsze bardziej.



kowal73 - 21-08-08 10:07
świetne foty ze wskazaniem na 30-tkę pozdrawiam



Piotr Grześ - 20-09-08 22:24
Kolejne fotki w moim wątku.
31.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 32.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



K_Puchatek - 20-09-08 22:29
Bardzo udane zdjęcia z motokrosu (łącznie z tym z galerii), widać dynamikę, dużo się dzieje...
Pozdrawiam



kasprzyk - 20-09-08 22:52
Witaj

Widziałem już wczoraj, że coś się szykuje, a dzisiaj przejeżdżałem tamtędy po już po fakcie.

Masz idealnie naświetlone fotki, pięknie światło rozproszyło - powiedz mi, jaka była pogoda w chwili robienia tych zdjęć ? czy może te szkiełko jest takie superoskie ? ;)
pzdr



Piotr Grześ - 20-09-08 22:56
Było pochmurno, ale na moment pokazało się słońce. Zdjęcia robione w samo południe. Sam byłem zaskoczony jakością. Niemiłosiernie się kurzyło, ale E-3 przeszedł chrzest uszczelnień bez szwanku.
Pozdrawiam.



kowal73 - 21-09-08 00:32
super kolory, super ujęcia co składa się na super zdjęcia.



rocco - 21-09-08 10:56
Dobre kadry, ciekawe.
Zwłaszcza pierwszy robi wrażenie, pył w kadrze i płytka GO dodaje dynamiki.
Podoba się :)



Piotr Grześ - 21-09-08 17:26
Jako, że jeszcze dzisiaj odbywały się zawody, wstawię kilka fotek. Było strasznie pochmurno, ale dobrze, że nie padało. Po południu lunęło.
34.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 35.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 36.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 37.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 38.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 39.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 40.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>
Pewnie zbyt wiele fotek na jeden raz, ale trudno, nie będę już tego tematu kontynuował. Dziękuję za dotychczasowe komentarze.



kasprzyk - 21-09-08 17:30
Świetna seria!!!
ostatni kadr bardzo udany, niecodzienna sceneria.
pzdr



szklarz - 21-09-08 19:49
Fajna seria.



helmuth - 21-09-08 20:27
Świetne zdjęcia :) Wszystko jak trzeba- kolory, ostrość, ruch, kurz czyli wszystko co potrzebne by oddać urok zawodów.



kowal73 - 21-09-08 21:15
seria świetna ale pierwsze zdjęcie położyło mnie na łopatki dynamiczne, ostre, świetnie naświetlone i skadrowane. Krótko do galerii proszę



sisman - 22-09-08 08:41
ja w galerii widziałbym 40stkę - to skoncentrowanie crossowca, te oczy, no i tło



Piotr Grześ - 22-09-08 23:39
Pisałem, że już nie wstawię, ale znalazłem jeden ciekawy moment - układ piasku. Obiekt co prawda poruszony, ale piach, chyba nieźle i dla malkontentów postaci w tle, bez postaci:)
41.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 42.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



helmuth - 22-09-08 23:42
42 dobre i bez postaci w tle :)



sisman - 23-09-08 07:08
no, i to je to



rocco - 23-09-08 13:43
41 i 42, nie widzę fotek :roll:



Piotr Grześ - 23-09-08 15:32
Nie mam pojęcia co się mogło stać. Jeszcze rano były widoczne. Czyżby Imagecśtam skradł mi fotki?



rocco - 23-09-08 18:16
Byl jakiś problem z ImageShack, już jest OK.
Fajne fotki, dynamiczne ale pierwsza jest poruszona, można b ylo spróbowac panoramowania.
Druga OK.



Piotr Grześ - 01-01-09 20:53
Jako, że sylwestrowy i noworoczny czas spędzam w Kazimierzu Dolnym wklejam kilka fotek. Wszystkim klubowiczom życzę samych udanych fotek w 2009 roku. Pozdrawiam.
43.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 44.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 45.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 46.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 47.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> Po powrocie do domu może jeszcze coś dorzucę, jeśli będzie zainteresowanie:)



B2irdy - 01-01-09 21:02
Zdjęcie z Quadem nr.2 jest bardzo sympatyczne, z tych ostatnich to chyba najlepsze jest to z fajerwerkami:P, pozostałe jakoś mnie nie przekonują wyglądają jak zrobione od tak, choć na pewno się mylę.



kowal73 - 01-01-09 21:14
ach zazdroszczę
trafiłeś na wspaniałe światło i pięknie to wykorzystałeś :)
zdjęcia oddają klimat Kazimierza
pozdrawiam



rocco - 02-01-09 00:04
Najlepsze trzy srodkowe.
Ładne światło, ładne kadry :)



Daniello - 02-01-09 00:24
44, 46 mogłyby być ciekawe, ale są ciemne. Spróbowałbym wywołać jeszcze raz.



witia1 - 02-01-09 08:23
Impreza widzę była świetna - pogoda dopisała i fotki wyszły fajnie.
Najlepszego raz jeszcze i
pozdrówka!



sisman - 02-01-09 09:15
zdecydowanie 45, 46
43 zamieniłbym na "pełny" rynek (jest ciekawsze, lepiej oddaje klymat KD - choć nie tak fajerwerkowe)



Piotr Grześ - 04-01-09 23:24
Po powrocie z Kazimierza, jeszcze jedną poranną fotkę wrzucam.
48.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



rocco - 05-01-09 12:22
Piękne światło :)
Było ciachnąć tę aptekę :roll:



kowal73 - 05-01-09 13:41
Piotrek pewnie z tych co nie kadrują :)
za ***** :)



helmuth - 05-01-09 17:26
Cytat:
Piotrek pewnie z tych co nie kadrują :) Ale czasem trzeba :p Byłoby jeszcze lepiej.



Piotr Grześ - 05-01-09 19:06
Kontynuuję zatem mój wątek z ostatniego wypadu do Kazimierza. Część zdjęć lekko kadrowana:)
49.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 50.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 51.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 52.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> Zapraszam do ocen i krytyki. Stosowałem polara.



Morlok - 05-01-09 19:31
Brr, zimno mi sie robi jak patrzę na twoje fotki. Czyżbyś należał do klubu morsów :wink:
A fotki podobaja mi się mimo tej zimnicy na nich :)



kasprzyk - 05-01-09 20:37
Ostatnie fotki mi podeszły. Na poprzednich ja nie czuję klimatu tego miasta nad którym wszyscy się zachwycają, no i tyle ;)

Pzdr



Piotr Grześ - 05-01-09 20:43
kasprzyk - warto się tam wybrać, zachęcam.



voovoo2 - 05-01-09 21:27
Fajne zdjęcia Szczęściarzu :-) dawaj więcej>Pozdrawiamy: Włodek i Hania:-)



kowal73 - 05-01-09 22:54
50 i 51 piękne światło pewnie i w galerii przyzwoite oceny by zebrały - świetne



helmuth - 05-01-09 23:17
Światło na wszystkich fajne :) Mnie podeszły 50 i 52.



rocco - 06-01-09 09:56
Kolejne przyjemne, zimowe pejzaże.
Najbardziej urzekł mnie kadr nr 31, pusta, zimna przestrzeń wody i lodu ocieplona kolorami zrudziałej trawy i krzewów na grobli.
Podoba się :)



kasprzyk - 06-01-09 17:38
Cytat:
kasprzyk - warto się tam wybrać, zachęcam. Będę o tym pamiętał, pozdrawiam



Wiejo - 06-01-09 18:40
Z kładami podobają się oba z uwagi na zatrzymaną w nich dynamikę która w pełni oddaje ducha tych specyficznych zawodów. Zdjęcia architektury kazimierzowskiej w połączeniu z porą roku i jej specyficznym oświetleniem są urocze. Najbardziej jednak lubię te znad Wisły które znamionują ciszę, spokój. Do tego to urocze światło i sielskość natury.



Piotr Grześ - 17-01-09 18:12
Stałem się posiadaczem:) ZD 9-18 i pragnę przedstawić Wam kilka pierwszych zdjęć z jego pomocą wykonanych. Właśnie z Krakowa wróciłem.
53.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 54.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 55.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> 56.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b> Nie mam zbyt wielu doświadczeń w nocnym fotografowaniu, ale chciałem przetestować ten obiektyw i jestem zadowolony.



kasprzyk - 17-01-09 18:18
Ja tez jestem zadowolony, bo ładne zdjęcia pokazałeś :)
Pzdr



Piotr Grześ - 17-01-09 18:29
Dzięki kasprzyk. Ten obiektyw jest naprawdę fajny, nie mogę się doczekać dalszych testów w świetle dziennym. Może jutro?



Daniello - 17-01-09 18:35
Obiektywu nie ma co testować, jest OK.

Lepiej spróbować wykorzystać jego walory do pokazania czegoś ciekawego ;)



kasprzyk - 17-01-09 22:29
Cytat:
Dzięki kasprzyk. Ten obiektyw jest naprawdę fajny, nie mogę się doczekać dalszych testów w świetle dziennym. Może jutro? Ja jutro muszę dziecko zabrać do Twojego miasta - a dokładnie to do Macdonalds ;)

Tak, ma być jutro pogoda, mogą być dobre warunki - powodzenia.



helmuth - 17-01-09 23:41
Cytat:
Stałem się posiadaczem:) ZD 9-18 .... chciałem przetestować ten obiektyw i jestem zadowolony. Z testów czy zdjęć? :p Odnoszę wrażenie, że nie zależało Ci na zdjęciach, tylko na pstryknięcu nowym obiektywem ;) Kadry dość przypadkowe (MZ), obiektyw ładnie rysuje :)



Piotr Grześ - 18-01-09 00:06
Kadry przypadkowe mówisz, no cóż ja się starałem.
Dodaję inne kadrowanie, bo w Galerii do kosza na śmieci były uwagi. Tak naprawdę pokazać krakowski Rynek inaczej, raczej MSZ trudno, a chciałem wykorzystać nowo zakupiony obiektyw, nie tłumaczę się. Jeśli Ci się fotki nie podobają to trudno:)
57.
<b><i>Jpg PNG z zewnętrznych serwerów</i></b>



helmuth - 18-01-09 12:12
Cytat:
...w Galerii do kosza na śmieci były uwagi. Nie rozumiem :roll: Znaczy oceny dobre a uwagi bez sensu?



Piotr Grześ - 18-01-09 12:44
Cytat:
Nie rozumiem :roll: Znaczy oceny dobre a uwagi bez sensu? Z sensem, bo jak widzisz inny kadr pokazałem.



kowal73 - 18-01-09 13:26
seria z nocnego Krakowa widać obiektyw się udał - brakuje mi tylko zaczarowanej dorożki :) może koledzy od zdjęć architektury się wypowiedzą jak pracować z tak szerokim obiektywem ja osobiście pozostawił bym proste główne obiekty w centrum kadru tj na 3, 4 i 5 fotografii



wanilia - 18-01-09 13:37
niezłe te nocne fotki uważam :)



salvadhor - 18-01-09 13:51
Bardzo fajna noc na tych zdjęciach. Puryści mogli by się przyczepić do WB, ale ta ciepła barwa nocy mi odpowiada. Może nieco ciut za jasno jak na noc (niebo nie czarne).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl



  • Strona 1 z 3 • Zostało znalezionych 663 postów • 1, 2, 3

    Odnoœniki

    • E-520! pierwsze fotki - mieszane uczucia...
    • Yodinho - fotki do oceny, zapraszam!
    • Moje fotki:-)jedne z pierwszych
    • Lessie - fotki z Egiptu
    • Zibi1303 - moje fotki
    • Inne fotki voovoo
    • Fotki rocco
    • Wiśniowe fotki
    • magnum - fotki
    • Fotki Loli :)
    • zanotowane.pl
    • doc.pisz.pl
    • pdf.pisz.pl
    • rasmusland.pev.pl
    • Darmowy hosting zapewnia PRV.PL